Khamis, 21 April 2011

Majlis Hari Jadi Muhammad Akhil ke-2











Sepanjang majlis sambutan Hari Lahir Akhil yang ke-2. antara menunya mee kari, meehun goreng, lontong, kuih muih, rojak petis dan juga puding buahan. semua menu disediakan sendiri oleh ibu. terima kasih kepada semua tetamu yang hadir. ada cabutan bertuah waktu ini. jadi kepada pemenang cabutan, tahniah diucapkan. Ibu dengan ayah mmg macam org tak siap waktu tu. sangat2 sibuk.

Ronda-ronda Kluang......







Ini masa rondaan ke Kluang. mencari stesen ketapi ni sampai sesat2. aircond keta rosak lah bagai... hmph. tapi hasilnye hampeh. org kata cafe kluang rail ni femes giler sampai ade yang sanggup dari KL datang ke situ untuk bersarapan... ah. buang masa dan duit. setakat kedai kopi biasa yang taklah sehebat mana. tapi sekurang2nya nampak tempat org...

Shower time.............. Wee Wee....








Masa mandi menjadi pilihan dia. hm... Pegi Bilik air, Mandi!!. ha?? andi?? ( buat2 tanyer).... dia yang akan bising dalam bilik air mintak bukak pili... pastikan penuh sebab nak swimming lagi tu....

Ini selamat ye ibu-ibu kerana pintu bilik air betul2 depan dapur masak. sambil masak, sambil tonton wayang free aksi anak..... Oh Akhil.. bikin ibu pening!

Buat Tatapan.... Muhammad Akhil.








rakaman semua ni semasa akhil baru je nak pandai berjalan. masih bertatih. mungkin ketinggalan sikit sebab patutnye gambar ni di upload dulu. takpe. untuk tatapan sahaja.....................

Ahad, 5 September 2010

Gaya Lebaran ...


Gambar Terbaru Akhil



Isnin, 30 Ogos 2010

Salam Aidilfitri


Selamat Hari Raya Aidilfitri , maaf zahir batin. pada semua pengunjung blog Akhil nie..

Sembang - Sembang